Blogtrottr
Mobile01熱門文章
新婚小家庭要買哪台車
May 21st 2013, 07:21

預定今年底成婚
家中成員預計有我、我的雙親、老婆、小朋友預定一~兩名

家中父母年紀較大,應不會隨著出遊。

想買一台車,可供我通勤(大概每日50km內)、下雨天接送老婆、假日出遊、以及預備小朋友出生後使用

最多是載到我、老婆、小朋友一~二、父或母,就是四~五人使用。

原先我在選比較高階與安全的大概都要90~100,被老婆說不用這麼好

她說只要一般安全配備的新車即可

本人開車安全守法、不大腳、注重油耗與保養、不改裝雜七雜八的

原先我挑的是空間、省油取向,大概90~100萬的車
MONDEO TDCI
OUTLANDER 2.4
SCRV 2.4
KUGA(在等)
IX35(柴油)

現在被砍預算,可能得降階,找省油、安全性一般,大概80~90萬的車
MAZDA 5
WISH
SCRV 2.0
OUTLANDER 2.0
IX35(柴油)
MONDEO TDCI

請問各位,以一般五人用途的家庭用車
以省油、維修便宜會比較推薦哪款呢

請盡量控制在90萬,極限不要超過一百萬

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrush2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()