close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
皮膚比較敏感,什麼保養品可以用??
May 28th 2013, 05:37

我自己本身也是敏感肌膚 所以我都很慎選保養品
凡是有含酒精或香精 我通通都會過敏
其實我個人比較不愛買開架式的產品(大多都含香精跟酒精成分) 
比較偏好專櫃跟醫美ㄉ.....(但價格較昂貴…)
最近我剛入手一款適合我這種膚質ㄉ...
雖然他沒有頂著專櫃跟醫美的光環.....但我覺得很適合我
推薦給妳使用看看@@

就是這Ⓢ美人的↖六胜肽✲敏膚✲精華露↗
原本對任何保養品都會過敏的我
使用這罐竟然沒事
而且還添加了保濕Ω鎮定舒緩Ω美白的功能
用了這瓶 我的皮膚不在那麼容易Ω乾癢Ω跟Ω泛紅Ω了~
使用方法很簡單 只要早晚洗完臉 擦完化妝水 
再抹上這瓶精華露 就OK嚕 ^___^

過敏肌專用 http://SObeautiful66.com/list-a1.php?pro_id=74&CID=9

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrush2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()