Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中
我需要很科學知識的大大
Jun 22nd 2013, 16:37

請問大大
如果我要在一般寶特瓶的瓶子裡產生推力讓瓶蓋可以從瓶口射出去
我應該要用甚麼辦法或原理?
材料跟做法可以順便告訴我嗎?
材料最好不要太貴(差不多300以內)
做法也不要太複雜(我才國一)
我在想可以用汽水的原理嗎?
如果我想的這個原理材料跟做法不會太貴跟複雜
或有更好的方法可以告訴我嗎?
感恩大大的協助

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrush2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()