Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
2.3.3的手機 Market為何不會自動更新成play商店
Jun 24th 2013, 11:59

我的手機是HTC Desire A8181。
然後上次手機當機 我直接把電池拔掉從開機。
可是還是一樣盪在鎖屏那裡 怎麼滑都沒反應
後來經過一些專家的教導 我就直接用"電源鍵+音量變小鍵"來強制恢復原廠設定。

我原本手機是play商店..
可是為甚麼現在變Market的商店了?
我也看過手機版本 是2.3.3
好像只要2以上 手機就會自動更新成paly商店了不是嗎?
而且我等了3.4天 還是一樣是Market 不是paly商店..

請問這是什麼問題?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    candycrush2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()